Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 października 2010

Edyta Stein w mojej pamięci


„Na mnie największe wrażenie zrobił wystrój muzeum .Czerń kontrastowała  z bielą rozsypanych kamieni. Obrazy z czasu wojny były  wstrząsające, szczególnie fotografie z obozu w Oświęcimiu”.
Maciek

„W muzeum Edyty Stein zaciekawiły mnie portrety Patronki Europy , jej bliskich oraz fotografię pokazujące jej związki ze Śląskiem. Interesowały mnie ciekawostki , które opowiedział nam przewodnik. Mam nadzieję, że poznamy jeszcze inne wybitne postacie , które wywodzą się ze Śląska”
Paulina N.
 „Według mnie wycieczka do Lublińca była pouczająca . Zobaczyłem wiele zdjęć dotyczących życia i działalności Edyty Stein. Wrażenie zrobiły na mnie symboliczne tory prowadzące do jasnego tunelu. Myślę ,że symbolizuje on niebo, w którym znalazła się Edyta Stein jako Święta”
 Dawid
„W Edycie Stein zaintrygowało mnie to ,że porzuciła swoja żydowską wiarę dla chrześcijaństwa”.
Łucja
„Usłyszałam wiele ciekawych i pouczających informacji nt. Patronki Europy , która jest związana z ziemią śląską”  
Zuzia
 „Edyta Stein to wybitna postać . Była nie tylko doktorem  filozofii , karmelitanką, ale przede wszystkim niezwykłe jest świadectwo poświęcenia  życia – zginęła wraz z siostrą w obozie koncentracyjnym w Oświęcimiu”.
Paulina W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz